Opsáno z flipů a evaluačních dotazníků…
Co vás motivovalo se DobroVíkendu zúčastnit? Zeptali jsme se u vítací kávy a perníku…
- Chuť zlepšovat svou propagaci
- přednáška – dobrovolnický průvodce: nevidomý klient
- Dobrá zkušenost s minulým ročníkem
- Regenerace a relaxace
- zajímavá témata – možnost se potkat s ostatními dobrovolníky
- sdílení zkušenosti, nové informace, seznámení, sdílení, nové poznatky
- Mám rád TOTEM, dobrovolníky a potřebuji se naučit v Canva
- velmi zajímavá témata a lidé
- prohloubit znalosti v Canva, zdokonalení se v Canva
- naučit se nové věci a poznat nové lidi
- poskytnout dobrovolníkům možnost zažít jiný svět – poznat, jak by mohl vypadat komunitní centrum – knowhow Canva
- Podpořit akci TOTEMu, nové poznatky
A jaké byly odezvy po skončení DobroVíkendu?