Rubriky
Co je u nás v regionu nového

Podzimní DobroVíkend za námi… A jak to všechno dopadlo?

Opsáno z flipů a evaluačních dotazníků…

Co vás motivovalo se DobroVíkendu zúčastnit? Zeptali jsme se u vítací kávy a perníku…

  • Chuť zlepšovat svou propagaci
  • přednáška – dobrovolnický průvodce: nevidomý klient 
  • Dobrá zkušenost s minulým ročníkem 
  • Regenerace a relaxace
  • zajímavá témata –  možnost se potkat s ostatními dobrovolníky 
  • sdílení zkušenosti, nové informace, seznámení, sdílení, nové poznatky 
  • Mám rád TOTEM, dobrovolníky a potřebuji se naučit v Canva
  • velmi zajímavá témata a lidé
  • prohloubit znalosti v Canva, zdokonalení se v Canva
  • naučit se nové věci a poznat nové lidi
  • poskytnout dobrovolníkům možnost zažít jiný svět – poznat, jak by mohl vypadat komunitní centrum – knowhow Canva
  • Podpořit akci TOTEMu, nové poznatky 

A jaké byly odezvy po skončení DobroVíkendu?